пятница, 1 апреля 2016 г.

Biologiya gecəsi

Biologiya gecəsi
I    Çıxış
Məruzə gecə açıq elan edilir
II     Maraqlı məlumatlar
Bitkilər haqqında ən maraqlı məlumatlar səslənir.
Gecıdı şagirdlər iki komanda şəklində çıxış edir.
III   Laborator işlər.
1 . “Xloroplastlrın təyini” (bunun üçün şagird əvvəlcədən yarpağı spirtin içinə qoyub rəngsizləşdirir.Sonra əyani olaraq şagird onu göstərir.)
2. “Gövdədə su və mineral maddələrin hərəkəti.” Bu təcrübədə də  şagird əvvəlcədən bəyaz rəngli gülü (qırmızı,göy) rəngdə olan suya qoyub ləcəklərinin rəngi dəyişdirilir. Nəticəni yenədə bu komanda əyani şəkildə göstərir.
3. “Hüceyrələr arası maddələrin dağılması.”(Təcrübə bişmiş və çiy kartofun üzərində aparılr.)
4. “Toxumun tərkibi”(zülal ,nişasta və yagin təyini aparılır. Bunun üçün dərslikdə olan təcrübə edilir . Tənzifin içərisinə un əlavə edilir suya salınır.Suyun rəngi bulanıq olduğu nişastanın olmağını bildirir.Suya yod əlavə edilir , sonra tənzif açılır unun yapışqan halına düşməsi onun tərkibində zülalın olmasını bildirir. Yağın təyinini çiy günəbaxan tumlarından edilir.Şagird bunun üçün ağ kağız üzərinə tumu töküb üzərini örtüb əzir.Kağızdakı yağ müşahidə olunur.
5.”Toxumun tənəffüsü . “Bu təcrübəni də şagird əvvəlcədən hazırlayır.Üç qabda götürülən toxumun düzgün cücərilmə qaydası vurğulanır.”
6.” Herbarilərlə tanışlıq. “Burda da şagird həm yarpaq,həm də müxtəlif budaq və toxumlarla tanış olurlar.
Sonra təcrübələr aparılmasına görə qiymətləndirilir.
Səhnəcik göstərilir. “ Meyvələrin söhbəti” bir qrup şagird iştirak edir.meyvəyə aid şer səslənir,mahni oxunur.
Növbəti mərhələ Viktorinadı. Bu da iki formada aparılır.





1.        Bioloji imla.
1.Yaşıl plastidlər ..... adlanır.2..Hüceyrədə canlı orqanizmin bütün əlamətlərini özündə cəmləyir.
O: 1.....;2.......;3.......;4..... .
3.                  Zoğ ...... inkişaf edir. 4.  Yarpaqlarda damarlanma üç cür olur,bunlar;
a)......; b).......; c) ....... .
5.Çiçəyin əsas orqanları ..... və ........ .6. Kök, zoğ, yarpaq ...... orqan adlanır.7.Buğdanın
çiçəyi ..... çiçək qrupuna aidir.8.Rüşeymin tərkibində .......... maddələr toplanıb.9. Botanika ..... haqqında elmdir.10.Çiçək , meyvə və
 toxum ...... orqandır.11. İkiqat mayalanma ..... ildə ...... tərəfindən qəbul edilib.12. Tozlanmanın növləri : a)......; b) ...........;c)......... .13. Kök hansı hissələrdən ibarətdir ;a) ......;b) ......; c)......;d)......
14.Kökün quruluşca  növləri: a)......;b).........;c)........... .
15.Toxumlar .... və ikiləpəli olur.





II     10 Sual  səslənir .Hər suala görə vaxt    
       verilir.
      Burda  şagirdin fəallı  nəzərə alınır .

Nəticələrə uyğun ballar hesablanır.Bu arada zala suallar verilir.İştirak etməyən şagirdlərdə öz cavablarını verirlər.Müsif müəllimin biri balları səsləndirir və qalib komandanı elan edir.Yekun üçün söz məktəb direktoruna verilir.Bununlada gece bağlı elan edilir.

Комментариев нет:

Отправить комментарий