Biologiya
gecəsi
I Çıxış
Məruzə
gecə açıq elan edilir
II Maraqlı məlumatlar
Bitkilər
haqqında ən maraqlı məlumatlar səslənir.
Gecıdı
şagirdlər iki komanda şəklində çıxış edir.
III Laborator işlər.
1 .
“Xloroplastlrın təyini” (bunun üçün şagird əvvəlcədən yarpağı spirtin içinə
qoyub rəngsizləşdirir.Sonra əyani olaraq şagird onu göstərir.)
2. “Gövdədə
su və mineral maddələrin hərəkəti.” Bu təcrübədə də şagird əvvəlcədən bəyaz rəngli gülü
(qırmızı,göy) rəngdə olan suya qoyub ləcəklərinin rəngi dəyişdirilir. Nəticəni
yenədə bu komanda əyani şəkildə göstərir.
3.
“Hüceyrələr arası maddələrin dağılması.”(Təcrübə bişmiş və çiy kartofun üzərində
aparılr.)
4.
“Toxumun tərkibi”(zülal ,nişasta və yagin təyini aparılır. Bunun üçün dərslikdə
olan təcrübə edilir . Tənzifin içərisinə un əlavə edilir suya salınır.Suyun rəngi
bulanıq olduğu nişastanın olmağını bildirir.Suya yod əlavə edilir , sonra tənzif
açılır unun yapışqan halına düşməsi onun tərkibində zülalın olmasını bildirir.
Yağın təyinini çiy günəbaxan tumlarından edilir.Şagird bunun üçün ağ kağız üzərinə
tumu töküb üzərini örtüb əzir.Kağızdakı yağ müşahidə olunur.
5.”Toxumun
tənəffüsü . “Bu təcrübəni də şagird əvvəlcədən hazırlayır.Üç qabda götürülən
toxumun düzgün cücərilmə qaydası vurğulanır.”
6.” Herbarilərlə
tanışlıq. “Burda da şagird həm yarpaq,həm də müxtəlif budaq və toxumlarla tanış
olurlar.
Sonra təcrübələr
aparılmasına görə qiymətləndirilir.
Səhnəcik
göstərilir. “ Meyvələrin söhbəti” bir qrup şagird iştirak edir.meyvəyə aid şer
səslənir,mahni oxunur.
Növbəti
mərhələ Viktorinadı. Bu da iki formada aparılır.
1.
Bioloji
imla.
1.Yaşıl plastidlər .....
adlanır.2..Hüceyrədə canlı orqanizmin bütün əlamətlərini özündə cəmləyir.
O:
1.....;2.......;3.......;4..... .
3.
Zoğ
...... inkişaf edir. 4. Yarpaqlarda
damarlanma üç cür olur,bunlar;
a)......; b).......; c)
....... .
5.Çiçəyin əsas orqanları
..... və ........ .6. Kök, zoğ, yarpaq ...... orqan adlanır.7.Buğdanın
çiçəyi ..... çiçək
qrupuna aidir.8.Rüşeymin tərkibində .......... maddələr toplanıb.9. Botanika
..... haqqında elmdir.10.Çiçək , meyvə və
toxum ...... orqandır.11. İkiqat mayalanma
..... ildə ...... tərəfindən qəbul edilib.12. Tozlanmanın növləri : a)......;
b) ...........;c)......... .13. Kök hansı hissələrdən ibarətdir ;a) ......;b)
......; c)......;d)......
14.Kökün quruluşca növləri: a)......;b).........;c)........... .
15.Toxumlar .... və ikiləpəli
olur.
II 10 Sual
səslənir .Hər suala görə vaxt
verilir.
Burda şagirdin
fəallı nəzərə alınır .
Nəticələrə
uyğun ballar hesablanır.Bu arada zala suallar verilir.İştirak etməyən şagirdlərdə
öz cavablarını verirlər.Müsif müəllimin biri balları səsləndirir və qalib komandanı
elan edir.Yekun üçün söz məktəb direktoruna verilir.Bununlada gece bağlı elan
edilir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий