суббота, 17 сентября 2016 г.

Müəllimlərə dəstək

İmişli rayon A.Einov adına 7saylı tam orta məktəbin biologiya müəllimi
Əliyeva Leylinin 9 cu sinif yeni Layihə kitabdan götürülmüş kurikulum əsasında yazılan dərslikdən dərs nümunəsi.

Təbii ki, mövzuları şagirdə keçərkən ilk düşündüyümüz” Nə cür maraq yaradaq?” sualı olur.Elə burada dahi A.P.Çexovun sözlərini xatırlatmaq olar”Müəllim gərək,həm artist ola, həm rəssam ola,həm də öz sənətinin vurğunu ola.” Doğurdan da , müəllimin dərsə yanaşması yeni mövzuların ardıcıllıqla şagirdlərin həvəslə öyrənilməsinə nail olunur.Şagirdlərə ən çoxu tanıdıqları insan haqqında danışdıqda daha maraqlı olur.Qurduğum dərsin mövzusunu Layihə kitabdan götürərək bir dərs nümunəsi olaraq işləmişəm. Bu mövzuya mən dahi Şekspirin həyatında və demək olar ki, yazışı olmasına səbəb olan hadisə ilə başlamışam. Bu cür faktla olan məlumatlar şagirdə daha maraqlı olur. Düşünürəm ki, bu dərs icmalım da yeni dərs ilində müəllimlərə bu mövzunu keçərkən yardımçı olar.
Sinif 9 sinif.
Mövzu EMOSİYA VƏ YADDAŞ
Məqsəd EMOSİYA VƏ YADDAŞIN XARAKTERİSTİKASINI BİLİR
Təlim forması Kolektivləiş, qruplarla iş.
Təlim üsulu Beyin həmləsi,təqdimat,müzakirə
Resurslar Dərslik,elektron təqdimat.

Dərrsin gedişi



Motivasiya
Bir gün bir nəfər şəhərə üz tutur.O heç vaxt evindən kənarlaşmamışdı.Birdən onun gözünə balaca bir oglanın “Afişa!Afişa!”qışqırmağı sataşdı.Yaxınlaşıb soruşanda bilir ki, teatra bilet satır.Ona teatrın nə olduğu qaranlıq qalır,lakin cibində olan son pulunu biletə verib teatra getməyi qərarlaşdırdı.Tamaşa o qədər maraqlı olur ki, nə vaxt bitdiyini belə hiss etmədi.direktor onu teatrı tərk etməyi xahiş edir.Ancaq bu insanın getməyə yeri olmadığı üçün orda qalmağı və kitabxanada işləməyi xahiş edir.Direktor cox tərəddüdən sonra razılaşdı və cıxarkən həmin insanin dönüb adını soruşur.O, isə cavabında VİLYAM ŞEKSPİR deyerek cavab verir.

Yönəldici sual
SİZCƏ BU DAHİ İNSANI TEATRDA NƏ CƏLB ETMİŞDİR Kİ, ONU SONRA DÜNYADA TANITDI?
Burda şagirdlərfikirlər söyləyirlər.
Beləliklə mövzumuz
EMOSİYA VƏ YADDAŞ
Şagirdlər qruplaşır
I qrup
Emosiyanin xarakteristikası ifadəli hərəkətlərin emosiyada rolu

hello_html_637f59f1.jpg
II qrup
Yaddaşın xarakteristikası və növü

hello_html_m7e2fe4a0.gif
Emosiyalar insanın təlabatından irəli gəlir
Bioloji təlabat
İdeal təlabat
Sosioloji təlabat
Məlumat mübadiləsi
  • Qruplar öz işlərini təqdim edirlər
  • Hər qrupa 2-3 dəq vaxt verilir

Məlumat müzakirəsi:
  • Müəllim qruplara suallar vermək , düzəliş etmək və ya əlavələr etmək imkanı yaradır, (kimin əlavəsi və ya sualları var)və ya yönəldici suallar verir (məs.emosiyaların mənfi və müsbət cəhətləri,yaddaşın yalnız insana məxsus olması və sonda öz fikrini və əlavələrini də edir.
  • Burda meyarlara əsasən qiymətləndirmə aparır.

Umimiləşdirmə və nəticə
Bu mərhələdə dərsin mərhələləri və qazandıqları bilik və bacarıqlar barədə ümumi sorğu keçirilir.


Emosiya           Yaddaş

Emosional yaddaş
 







Mənfi

Hərəki yaddaş

Obrazlı yaddaş

Söz yaddaşı

İnsan yadda saxlamağı qarşısına məqsəd qoyursa ,
ona səy göstərirsə bu,İRADİ YADDAŞ hesab olunur

İfadəli hərəkətlər emosiyanın
dilidir

Müsbət
 




Yaradıcı tətbiq etmə




hello_html_76874a4e.gifhello_html_74675d31.gifhello_html_10646c85.gifhello_html_507427e6.gifhello_html_m619dfd6e.gif
hello_html_633c4fd0.gif















Ev tapşırığı
POZULMUŞ YADDAŞI BƏRPA ETMƏK OLARMI?








Qeyd:qiymətləndirmə məlumat mübadiləsi ndən sonra aparilacaq:
Qiymətləndirmə 
Üsulu: Müşahidə
Qiymətləndirmə vasitəsi:
Meyarlar cədvəli
Qruplar
Meyarlar
Iqrup
IIqrup

Əməkdaşlıq



Vaxt



Fəallıq



Təqdimatın aydınlığı






hello_html_a54e597.gif
Cahan ki,solmayan bir baxça bağdır
Burda rəvamıdır gülmədən ölmək?
Yazıq o şəxsə ki,qaraqabaqdır!
Nə gözəl yaraşır insana gülmək

Комментариев нет:

Отправить комментарий