Bu mövzuda şagirdlərə suallarla yanaşırıq.
Elmin məqsədi nədir? ( Elmin məqsədi obyektlərin və ətraf mühit hadisələrinin öyrənilməsidir.)
Canlı obyektləri necə öyrənmək olar? ( Elmi araşdırma üçün müəyyən elmi obyektləri , problemləri və onları tədqiq etmək üçün metodları seçmək lazımdır)
Daha sonra qrafikə nəzər salırıq ( səh 11) Məlum olur ki, Fotosintezin sürəti dəyişmirkarbon qazının konsentrasiya 0,1% olduqda.Konsentrasiya 0,3% olduqda isə 25 -ə , 0,08% olduqda isə 35-ə bərabər olur.
Tədqiqat üsulları Misallar İstifadə olunan avadanlıq
Müşahidə Lobya toxumunun cücərməsi Lupa
Eksperiment Toxumun cücərməsinə temperaturun təsiri Termometr,Petr fincanı,pinset
Ölçmə Bitki cücərtisinin böyümə sürəti Xətkeş
Elmin məqsədi nədir? ( Elmin məqsədi obyektlərin və ətraf mühit hadisələrinin öyrənilməsidir.)
Canlı obyektləri necə öyrənmək olar? ( Elmi araşdırma üçün müəyyən elmi obyektləri , problemləri və onları tədqiq etmək üçün metodları seçmək lazımdır)
Daha sonra qrafikə nəzər salırıq ( səh 11) Məlum olur ki, Fotosintezin sürəti dəyişmirkarbon qazının konsentrasiya 0,1% olduqda.Konsentrasiya 0,3% olduqda isə 25 -ə , 0,08% olduqda isə 35-ə bərabər olur.
Tədqiqat üsulları Misallar İstifadə olunan avadanlıq
Müşahidə Lobya toxumunun cücərməsi Lupa
Eksperiment Toxumun cücərməsinə temperaturun təsiri Termometr,Petr fincanı,pinset
Ölçmə Bitki cücərtisinin böyümə sürəti Xətkeş
Комментариев нет:
Отправить комментарий